Kto przeprowadza wycenę pozycjonowania?

Zwiększenie widoczności firmy w internecie to bardzo ważny element wpływający na postrzeganie marki przez klientów. Choć pozycjonowanie wiąże się z dodatkowymi kosztami, inwestycja szybko się zwraca – przybywa klientów, wzrasta ilość transakcji. Aby zoptymalizować koszty związane z marketingiem internetowym, należy dopasować odpowiedni model rozliczeń. Z kim najlepiej rozmawiać na ten temat?

Przez kogo ustalana jest cena za pozycjonowanie?

W większości agencji interaktywnych wyznacza się osoby zajmujące się bezpośrednim kontaktem z klientami. Odpowiadają oni za dostosowanie oferty do potrzeb biznesowych. Muszą wyróżniać się rozległą wiedzą merytoryczną z zakresu marketingu online. Dzięki temu są w stanie dopasować rozwiązanie „szyte na miarę”. Wstępna wycena pozycjonowania z reguły wykonywana jest do 24 godzin.

Jaki model rozliczeń wybrać?

Sposób rozliczania się z agencją należy dostosować do celów biznesowych. Do najczęściej wybieranych opcji należy abonament miesięczny, czyli stała kwota obejmująca kompleksowe działania. Można także ustalić dodatkową płatność za konwersje, np. wykonanie transakcji, złożenie zapytania. W przypadku sklepów internetowych, serwisów informacyjnych bardzo dobrze sprawdza się wycena za ruch na stronie.

Nie oszczędzaj na marketingu internetowym!

Cena za pozycjonowanie zależy od wielu czynników, m.in. liczby pozycjonowanych fraz kluczowych, wielkości serwisu. Warto jednak zdecydować się na SEO, ponieważ w dłuższej perspektywie działania podejmowane przez agencję wpływają na rozwój firmy i zwiększenie miesięcznych dochodów.

Polecane posty

Zostaw komentarz

od czego zależy koszt pozycjonowaniaile kosztuje audyt strony